Hayotingizda kerakli o’zgarishlarni amalga oshirishi mumkin bo’lgan KICHIK MASLAHAT.
Avvalo, har qanday o’zgarish boshida maqsad bo’lishi kerakligini tushunishingiz kerak. Hech kim maqsadsiz yashamaydi, hatto qattiqlashtirilgan giyohvandning ham maqsadi aniq: yana bir dozani olish. Ayol, sevilmaydigan eri bilan yashash sharoitlari tufayli, shuningdek, boshqa birov bilan uchrashish yoki o’zini qadrlamaydigan odamdan qutulish maqsadiga ega. Ba’zan biz maqsadlarimizni aniq bilmaymiz, lekin baribir ularga sodiq qolamiz. Va siz o’z maqsadlariga erishgan odamlar bilan maqsadlariga erishmaganlar o’rtasidagi farq nimada ekanligini bilasizmi? Farqi “aqliy dasturlar” deb ataladi, chunki maqsadga erishgan odamlar unga yo’l va ularga bo’ysunish shartlarini bilishadi. Hayotimiz davomida biz ma’lum qoidalar va ko’rsatmalarga muvofiq harakat qilamiz. Biz bajarishga rozi bo’lgan har bir narsa ushbu ko’rsatmalarga bo’ysunadi. Bu allaqachon sodir bo’lgan deyarli hamma narsaga va biz nima qilishimiz kerakligini his qilishimizga tegishli. Butun faol kun davomida biz “aqliy dasturlarni” tinimsiz va ongsiz ravishda takrorlaymiz. Kechqurun uxlashdan oldin ham ushbu dasturlar boshimizda yangraydi. Esingizda bo’lsa, bizning “aqliy dasturlarimiz” salbiy bo’lsa, natijalar salbiy bo’ladi. Bu shuni anglatadiki, agar biz oldindan taxminning o’zi salbiy bo’lganligi sababli salbiy “aqliy dasturlar” ga bo’ysunadigan sohada muvaffaqiyat qozona olmaymiz. Boshqa so’zlar bilan aytganda. Biz faqat erishishimiz mumkinbiz o’zimizga dastur sifatida qo’yganmiz. Qaerda bizning “aqliy dasturlarimiz” ijobiy bo’lsa, biz ijobiy natijalarga erishamiz va ehtimol katta ishlarni ham qilamiz. Biz yutqazgandan ko’ra ko’proq g’alaba qozonamiz. Bu bizning ongimizda muvaffaqiyatga erishish uchun dastur tuzganimiz uchun mumkin bo’ladi. Bizning maqsadimiz – o’zimizga yoqqan narsaga erishish. Birinchidan, ijobiy narsani yarating“Aqliy dastur” Bitta savolga javob bering, hozirda muvaffaqiyatsizlikka uchragan sohada “aqliy dasturlaringizni” o’zgartirmoqchimisiz? Sizni qisqa vaqt ichida o’zgartirishi mumkin bo’lgan sehrli formulalar singari yangi “aqliy dasturlarni” bilishni xohlaysizmi? Qilishingiz mumkin bo’lgan narsani takrorlashni va xohlagan narsangizni olishni boshlash kifoya. Bir qarashda, bu juda oddiy bo’lib tuyuladi, ammo ushbu texnikadan foydalanish texnikasi haqiqatan ham murakkabroq. Bu masalada birozdan keyin to’xtalamiz. Agar siz men aytayotgan tizimni, ya’ni tez-tez va katta hissiy kuch bilan ongli ravishda qo’llasangiz, siz uyatchan bo’lishni to’xtatasiz va haqiqatan ham hozirgi kunga qadar rad etilgan narsalaringizdan chiqib ketasiz. Bularning barchasida ajoyib narsa shundaki, agar tizim ishlasa, siz u bilan besh daqiqa davomida ajrala olmaysiz. Yaqin kunlarda, haftalarda va hatto butun hayotingizda faqat yaxshi narsalar sodir bo’lishi uchun shunday qilishingiz kerak. 1-qadamShaxsiy maqsadlaringizni ko’zlab, “Aqliy dasturlar” to’plamini yarating. Ushbu “aqliy dasturlar” to’plami avvalgi dasturlardan sezilarli darajada farq qiladi. Farqi shundaki, yangi “aqliy dasturlar” yaxshilab qayta ko’rib chiqiladi. Shundan so’ng siz ularni diqqat bilan yozishingiz kerak. Va nihoyat, bu eng muhim nuqta, ularni tez-tez aytish kerak. 2-qadam“Aqliy dasturlaringizni” alohida kartalarga yozing. Masalan, bitta kartada “Bugun men kerakli odamlar bilan kerakli joyda va vaqtda uchrashaman” deb yozing. Boshqa “aqliy dastur”. “Men har kuni sog’lomlashib, baxtli va professional bo’lmoqdaman.” Ish qoidalari. Samarali bo’lishi uchun “aqliy dasturlar” bilan ishlash uchun bir nechta oddiy qoidalarga amal qilish kerak. 1. “Aqliy dasturlaringiz” ning to’g’riligi haqida ko’p o’ylamang. Yodingizda bo’lsin, ular sizning kimligingizni emas, balki hozirgi paytda kimligingizni anglatadi. 2. “Aqliy dasturlardan” hozirgi zamonda foydalaning. Masalan: a’lo darajada jismoniy va ruhiy holatda emas, balki – “Men juda yaxshi jismoniy va ruhiy holatda bo’laman. 3. Sizning “aqliy dasturlaringizda” hatto aybdorlik yoki zo’ravonlik izi bo’lmasligi kerak. Masalan, “har kuni ertalab men juda yaxshi holatda turaman” “deb ayting,” emas “har kuni ertalab men juda yaxshi holatda turishim kerak”. Sizning ongingizdagi ongga buyruq berishni yoqtirmaydi. U takliflarni qabul qilishni afzal ko’radi va ularga tezroq va maqbulroq javob beradi. 4. Hissiyotlarni o’zingizning “aqliy dasturlaringizga” sarflang, masalan, ularni amalga oshirish imkoniyatini beradigan tarkibni bering. Tanlangan “aqliy dasturlar” ni eslatib maxsus taqdim etilishi mumkin bo’lgan jadvallar, uylar, avtoulovlar va ba’zi tafsilotlarni qo’shing. 5. Bir vaqtning o’zida kamida 10 ta, ammo 20 dan ortiq bo’lmagan “aqliy dasturlar” ga e’tiboringizni qarating. Ularning ba’zilari muvaffaqiyatga intilib, yangi mohiyatingizning ajralmas qismiga aylanganini aniqlaganingizdan xursand bo’lganingizda, ushbu “aqliy dastur” bilan kartani chiqarib oling va boshqasini o’zgartiring. 6. O’zingizga ishoning, bir nechta oson aqliy dasturlarni boshlaganingizda ushbu tizimga ishoning. Turmush o’rtog’ingizni g’azablantiradigan ba’zi bir kichik narsalarga e’tibor bering. Masalan, tish pastasi oynaga sepiladi. Endi buni qilmang va tizim haqiqatan ham yaxshi natijalar berayotganiga hayron bo’lasiz, tizimni ortiqcha yuklamaslik uchun doimo bir nechta engil “aqliy dasturlarni” qo’lingizda saqlang, bu sizga o’zingizni yanada ishonchli his qilishga yordam beradi. 7. Yangi “aqliy dasturlaringizga” alohida ishonch bilan munosabatda bo’ling. Siz buni amalga oshirishingiz shart, siz bunga qodir ekanligingizni his qilishingiz kerak. Avvaliga shubhangiz bo’lsa ham, qat’iyatli bo’ling va ikkilanmasdan harakat qiling. Yaqinda siz natijalarga ishonasiz, ularni hayotingizda sezasiz. Bu, tabiiyki, o’ziga bo’lgan ishonchni kuchaytiradi, siz “aqliy dasturlar” ga va hayotingizni o’zgartirish va yaxshilash qobiliyatiga ishonasiz. 8. Sokinlik va ravshanlik samarali bo’lishning kalitidir. Xavotir olmang, “aqliy dasturlaringizni” baland ovozda va qat’iyat bilan takrorlang, shu bilan birga xotirjamlikni saqlang va o’ziga ishonchni saqlang. 9. Har doim yoningizda “aqliy dasturlar” to’plamini olib boring. Ularni kun bo’yi va yotishdan oldin bo’sh vaqtingiz bo’lganida, ularni erta tongda qayta o’qing. Tizim siz uchun ajoyib va ​​hayratlanarli muvaffaqiyat bilan ishlaydi. Bu sizga o’z ruhingizni boshqarish qobiliyatini bergani uchun ishlaydi. Yangi “aqliy dasturlaringiz” dan iloji boricha ko’proq foyda olish uchun ularni kuniga uch marta qayta o’qing va ularning etarlicha muhim hissiy mohiyatini o’rganishga ozgina vaqt ajrating. Tasavvur qiling, siz allaqachon “aqliy dasturlaringizni” tugatgansiz, ular sizning hayotingizning bir qismiga aylangan. Bir necha kun ichida ushbu mashq sizdan bir necha soniya vaqt talab etadi. Ishoning, siz tezda ajoyib natijalarga erishasiz. 21 kundan keyin “aqliy dasturlar” sizning kundalik hayotingizning bir qismi bo’lishini bilib olasiz. Sizga zudlik bilan kartochkalar yasashni va o’zingiz uchun o’nlab eng mos “aqliy dasturlarni” yozib qo’yishingizni maslahat beraman. Ushbu kartalarni doimo yoningizda olib yuring va men sizga maslahat berganimdek foydalaning. Va ba’zi “aqliy dasturlar” haqiqatga aylanganini aniqlasangiz, ularni yangilariga almashtiring.

Manba:b17.ru

Maqola haqidagi fikringizni yozib qoldirishni unutmang !
Blogger,Psixolog,Web-dasturchi,Seo mutaxasis,Meditator,Motivator

Fikr bildirish

Email manzilingiz chop etilmaydi. Majburiy bandlar * bilan belgilangan

83 − = 80