Tuyg’ularni ifodalash usullari

Biz hissiy sohani o’rganish texnikasi bilan tanishishni davom ettirmoqdamiz.

 Rasmda ko’rsatilgandek, tuyg’u taranglikning kuchayishini, so’ngra taranglikni engillashtiradigan tuyg’u ifodasini o’z ichiga oladi. Tuyg’ular menyusi sizga stressni keltirib chiqaradigan narsani ko’rsatadi. Tuyg’ularni ifoda etish usullari bu tuyg’u qanday ifodalanganligini va taranglik qanday yengillashganligini namoyish etadi. Aksariyat odamlar stressni yengillashtirish uchun biror narsa deyishadi yoki qiladilar. Izohlar menyusi – bularning barchasi ro’yxati.

 Ba’zi odamlar hissiyot bilan kuchaygan taranglikni bo’shatish qiyin. Tuyg’u ifodasi qandaydir jismoniy harakatni o’z ichiga olishi kerak.

 G’azablangan taqdirda, hech kim jarohat olmasligi sharti bilan qichqirgan yoki biror narsani urgan yaxshi. Faqat mushtlaringizni siqish yoki o’nga qadar hisoblash faqat keskinlikning to’planishiga olib keladi. Agar siz kimnidir kaltaklasangiz, qamoqqa tushasiz. Narsalarni yo’q qilish sezilarli darajada moddiy zarar etkazishi va xavfli bo’lishi mumkin.

 G’azab bir necha kun davom etishi mumkin va bu asta-sekin g’azabni ifodalash usulidir. G’azabni ifodalashning barcha bu usullari zararli.

 Tuyg’ularni muvaffaqiyatli ifodalagan odam keyinchalik yengillikni boshdan kechiradi. Agar o’zingizni diqqat bilan kuzatib borsangiz, hissiyotning o’zi ham yoqimli ekanligini anglaysiz. Buning sababi shundaki, stressni yengillashtirish yoqimli.

 Xuddi shu narsa hissiyotlarga ham tegishli: ham ifoda, ham keyingi yengillik hissi yoqimli.

Manba:b17.ru

Previous Post: «Men sizga ishonmayman»

June 10, 2021 - In Amaliy psixologiya, Ishontirish, Psixolog Olimlar, Psixologiya

Next Post: Meni doimo kimdir menga qarab turibdi deb o’ylayman

June 12, 2021 - In Amaliy psixologiya, Psixolog Olimlar, Psixologik maslahat, Psixologiya

Related Posts

Fikr bildirish

Your email address will not be published.

35 + = 39