Barcha 5 ta imtihonlardan qanday o’tish kerak: Xavotirga tushgan talabalar uchun oddiy maslahatlar

Har qanday talaba uchun imtihonlarni topshirish qiyin davr hisoblanadi. Albatta, avvalo, materialni o’rganish va imtihonchilarning barcha savollariga javob berishga tayyor bo’lish muhimdir. Ammo imtihonda o’zini qanday tutish, topshirishdan oldin nima qilish kerakligini bilish barobar muhimdir. Umuman olganda, siz yaxshilab tayyorgarlik ko’rishingiz kerak. Imtihonni yaxshi va oson topshirish uchun barcha imkoniyatlarni ishga solish kerak. Omadga ishonmaslik kerak, va materialning notinch takrorlanishi hal qiluvchi daqiqada chidamlilik va kontsentratsiyaga hissa qo’shishi ehtimoldan yiroq emas. Talabalarning imtihon natijalariga ta’sir ko’rsatadigan eng muhim omillar ro’yxatini tuzdik. Imtihonni qanday topshirish haqida ushbu oddiy maslahatlarga rioya qiling va shunda siz muvaffaqiyat qozonasiz.

Oldingi kecha chuqur uyqu – imtihonni qanday qilib mukammal topshirishni o’ylayotganlar uchun birinchi va eng muhim maslahat. Agar siz etarli darajada uxlamasangiz, o’zingizni quvnoq holatda majburan ushlab turish va imtihonga e’tiboringizni qaratishga urinishlar chalg’itishga olib keladi, bilim sizning boshingizda chalkashib ketadi. Eng yaxshi effekt uchun kechqurun o’tkazilgan mavzulardan o’tish va shu zahotiyoq uxlash, ertasi kuni esa qayta ishlangan va yodlangan ma’lumotlar bilan uyg’onish afzaldir. Shuning uchun, imtihon oldidan birinchi narsa tuni bilan uxlash kerakligini unutmang.

To’g’ri ovqatlarni iste’mol qiling

Imtihon oldidan yana bir maslahat – to’g’ri va to’yimli ovqatlanish. Ratsionga ba’zi foydali ovqatlarni oldindan kiritish tavsiya etiladi:

  1. Tuxum. Ularda juda ko’p xolin mavjud, bu B vitamini, asab impulslarini shakllantirishda muhim rol o’ynaydi. Shuning uchun, bilimingizni sinab ko’rish uchun borishdan oldin bir-ikkita tuxumni qaynatib yoki omlet qilish foydali bo’ladi. Masalan, Boston universiteti tibbiyot fakultetida talabalar imtihon oldidan qovurilgan tuxum iste’mol qilishlari tavsiya etiladi.
  2. Donli mahsulotlar. Agar siz imtihon oldidan nima qilishni yaxshi bilishingizni bilsangiz, donni iste’mol qilish – bu ajoyib g’oya. Yulaf pyuresi tarkibida allaqachon aytib o’tilgan xolin, shuningdek juda ko’p kaliy, kaltsiy va neyronlar uchun muhim bo’lgan boshqa elementlar mavjud.
  3. Zerdeçal. Ushbu sog’lom ziravor miyada kognitiv funktsiyani yaxshilashga yordam beradi.
  4. Yalpiz tasalli beruvchi ta’sirga ega, bu esa imtihon kabi jiddiy hodisalarda tez-tez uchraydigan engil tashvishlardan xalos bo’lishga imkon beradi. Buni haddan oshirmaslik va tinglovchilar orasida bosh irg’ay boshlash uchun siz zaif choyni yalpiz bilan ichishingiz mumkin.
  5. Baliq, ayniqsa qizil. U miyaning to’g’ri va samarali ishlashi uchun zarur bo’lgan Omega-3 kislotalariga boy.

5 ta imtihon yozish uchun ovqatlanish haqida yana nimalarni bilishingiz kerak? To’g’ri aperatiflarni iste’mol qilish muhimdir. Buning uchun achchiq shokolad va yong’oq kabi yong’oqlar eng mos keladi. Shokolad tarkibida flavonoidlar mavjud bo’lib, ular diqqatni jamlashga yordam beradi. Va yong’oq foydali aminokislotalarga boy, juda to’yingan, og’irlik hissi bermaydi va miya faoliyatini yaxshilashga yordam beradi. Bundan tashqari, etarli miqdorda suv olishni unutmasangiz (kuniga taxminan ikki litr) sizning umumiy farovonligingiz sizning ittifoqdoshingizga aylanadi.

Faqat kutish bo’lganida …

Imtihon arafasida amal qilish kerak bo’lgan yana bir necha foydali maslahatlar:

  1. Qizdirish; isitish. Imtihon oldidan harakatchanlik taranglikni yumshatadi va ohangni oshiradi, chunki miyaning va umuman organizmning ishlashi uchun zarur bo’lgan gormonlar ishlab chiqariladi.
  2. Musiqa tinglamoq. Klassik musiqa xulq-atvor barqarorligi va hukmiga ijobiy ta’sir ko’rsatishi bilan mashhur.
  3. Bir qarashda qanchalik g’alati tuyulmasin, meditatsiya sizni jittersdan xalos qilishi mumkin. Bu hozirgi paytda rol o’ynamaydigan keraksiz narsalar haqida o’ylamaslikni va diqqatni jamlashni osonlashtiradi.
  4. O’z qadr-qimmatingizni unutmang. Boshqa talabalarni kuzatayotganda, kimdir adashib, ulardan biri yaxshiroq deb o’ylashi mumkin, ammo agar siz imtihonga asosiy tayyorgarlikni o’tkazish uchun aql va sabr-toqatga ega bo’lsangiz, demak, bu sizning mas’uliyatingiz va zukkoligingiz haqida gapiradi.

Endi siz qanday qilib keraksiz tashvish va stresssiz, barcha imtihonlarni mukammal tayyorlash va topshirishni bilasiz. Faqatgina ushbu oddiy maslahatlarga amal qiling va ajoyib natijalarni kuting. Va o’quv materialini yaxshiroq o’rganish uchun miyani, diqqatni jamlash va eslash qobiliyatini o’rgating.

Manba: blog.wikium.ru

Previous Post: O’zini past baholash va uni yaxshilash yo’llari

March 22, 2021 - In Fikrlash, Psixologiya

Next Post: Psixologiyada shaxsni aniqlash tushunchasi

March 22, 2021 - In Fikrlash, Foydali, Psixologiya

Related Posts

Fikr bildirish

Your email address will not be published.

3 + 6 =