XOTIRANGIZNI YANGILAB TURADIGAN O’YINLAR

CHRISTIAN ROEMER TOMONIDAN

Xotira , ehtimol, odamlarga tegishli bo’lgan eng muhim narsalardan biridir. Agar siz mening boshqa bloglarimdan birini o’qigan bo’lsangiz, bilasizki, men miyamizning qiymatini umuman jamiyat bilan, aniqrog’i Taco Bell-dagi ikki qavatli tako bilan bog’ladim. Xotira juda katta muammo. Uning ahamiyati, yoshi o’tgan sayin aqliy zaifligi pasayib ketadigan oila a’zosini boshidan kechirganlar uchun juda achinarli.

Bu haqda gap ketganda, xotira bizning eng qimmatbaho boyligimizdir.

Xotiraning bizning kundalik hayotimiz uchun muhim ahamiyati borligini hisobga olsak, ko’pchiligimiz (o’zim ham shu qatorda) miyamizni tiniq tutish uchun ko’p harakat qilmasligimiz ajablanarli. Men har kuni yashil choy ichaman, ammo bu xotiramga umuman yordam bermasligiga aminman.

Bu 2022yil va yangi yil qarorlarini qabul qilish vaqti yetganligi sababli, xotirangizni yangilab turish uchun sizga (va o’zimga) beshta o’yin berish uchun eng yaxshi vaqt. Ushbu oson miya mashqlari sizning o’rganish qobiliyatingizni rag’batlantiradi, bu sizning eng muhim organingizni eng yaxshi shaklda saqlashga yordam beradi. Agar siz bu yil rezolyutsiyani qidirmoqchi bo’lsangiz, ulardan birini kundalik ishlar ro’yxatiga qo’shib qo’ying.

KARTALARNI O’YNANG 

Siz qattiq burunli qimorboz bo’lasizmi yoki shunchaki ijtimoiy ko’prik o’yinchisiz, kartalar miyangizni barcha tsilindrlarga tutib turishning ko’plab usullariga ega. Asosan, har qanday karta o’yini, shlyapadan tashqari, o’ylashni talab qiladi. Agar siz g’alaba qozonishni istasangiz, bu kartalar paydo bo’lgan, ularning qaysi biri hali paydo bo’lmaganligi va hatto bir oz ehtimollik hisob-kitoblarini ushlab turishga yordam beradi. Ushbu hisob-kitoblarning barchasi sinapslaringizni ushlab turish uchun juda yaxshi.

O’ZINGIZNING SEVIMLI MASHG’ULOTINGIZNI TOPING VA UNGA SODIQ QOLING! 

Xotirangizni tiniq tutish asosan yangi narsalarni o’rganishdan iborat. Biroz paradoksal ravishda, yangi xotiralarni yaratish, eskilaringizni tetikroq saqlashga yordam beradi. Yog’ochga ishlov berishni yoki igna tikishni tanlaysizmi, yoqtirgan narsangizni toping va iloji boricha yaxshiroq ishlang! Yaponiyada bir samuray shunday deb yozgan edi: «Bir narsadan 10000 narsani o’rganing». Uning so’zlariga ko’ra, sizning miyangiz biron narsaga sho’ng’ish orqali u boshqacha qilib bo’lmaydigan aloqalarni o’rnatadi.

MUSIQIY ASBOBDA O’YNANG 

Bu aslida o’yin emas, lekin musiqiy asbobda o’ynash miyangiz va xotirangiz uchun juda yaxshi. Eng yaxshisi, u bilan xohlagancha jiddiy bo’lishingiz mumkin. Agar siz gitara bo’yicha ikkita akkordni o’rganishni istasangiz, buni juda oson qilishingiz mumkin. Agar siz konsert pianistoni bo’lishni istasangiz, bu juda qiyin. Ammo buni baribir qilishingiz mumkin!OILA QAHRAMONI BO’LISHNING UCHTA USULIOldingiAjratib turadigan makarani yaratingXotira yo’lagi bo’ylab sayohat qilishdan zavqlaningO’zingizning merosingizni raqamli ravishda saqlang.Hozirda xarid qiling>Ajratib turadigan makarani yaratingXotira yo’lagi bo’ylab sayohat qilishdan zavqlaningO’zingizning merosingizni raqamli ravishda saqlang.Hozirda xarid qiling>Ajratib turadigan makarani yaratingKeyingisi

ASOSAN HAR QANDAY SPORT TURI BILAN SHUG’ULLANING (FUTBOLDAN TASHQARI) 

Sport bilan shug’ullanish haqiqatan ham miyangiz uchun foydalidir. Bu qon oqimi va yurak-qon tomir sog’lig’ini yaxshilaydi, ikkalasi ham sizning nogginangiz uchun juda yaxshi. Aksariyat sport turlari, shuningdek, sizning neyronlaringizni tezda boshlashi mumkin bo’lgan ikkinchi darajali qaror qabul qilishni talab qiladi. Agar siz xotirangizni saqlamoqchi bo’lsangiz, men futboldan uzoqroq turishni maslahat beraman. CTE sizning xotirangiz uchun foydalidir.

JUMBOQNI BIRLASHTIRING 

Jumboqlarni birlashtirish – bu 4-iyul kuni sintezlaringizni fişeklar singari ushlab turishning past stressli usuli. Jumboq qurish fazoviy xabardorlik, tashkilotchilik, meditatsiya va sabr kabi ko’nikmalarni targ’ib qiladi. Ushbu fazilatlarning barchasi sizning xotirangiz uchun juda yaxshi!

Ushbu maqola haqidagi eng yaxshi yangilik shundaki, miyangizni tiniq tutish uchun o’ynashingiz mumkin bo’lgan o’yinlar aslida qiziqarli va ular ham oson. Siz ularga bir tonna vaqt ajratishingiz shart emas – har kuni bir necha daqiqada katta o’zgarishlar bo’lishi mumkin. Muhimi shundaki, siz kulrang materiyani kuchli ushlab turish uchun unga ozgina mehr bering.

Previous Post: Nima uchun ba’zi odamlar boshqalardan ko’ra ko’proq depressiyaga moyil bo’lishadi

March 18, 2021 - In Depressiya, Psixologiya

Next Post: Xotirani yaxshilash va miyangizni quvvatlantirishning 6 ta oson usuli

March 20, 2021 - In Psixologiya, Xotira

Related Posts

Fikr bildirish

Your email address will not be published.

15 + = 20